SKYBLITZ
Skyblitz is a fast-paced helicopter action game inspired by classic arcade shooters, set in a fragile post-collapse world.
New powers rose from the ashes and fragile alliances hold what remains of civilization together. The warheads that nearly ended everything were destroyed and disposed of — and meant to stay that way.
When dormant weapons begin targeting the UA, their elite unit known as Team TWISTED is deployed to contain the threat before the world spirals back into chaos.
Take control of a fully armed combat helicopter and complete a series of handcrafted missions across dangerous territories.
As alliances fracture and motives shift, the line between mission and manipulation begins to blur.
SKYBLITZ captures the spirit of classic 90s action shooters while updating the experience for modern players.
Choose your pilot and personalize your identity before heading into battle. Unlock co-pilots with unique personalities and abilities.