SKYBLITZ Demo
Skyblitz is a fast-paced helicopter action game inspired by classic arcade shooters, set in a fragile post-collapse world. Engage in explosive missions, outmaneuver missile fire, and unravel a conspiracy that threatens to reignite global war.
New powers rose from the ashes and fragile alliances hold what remains of civilization together. The warheads that nearly ended everything were destroyed and disposed of — and meant to stay that way.
When dormant weapons begin targeting the UA, their elite unit known as Team TWISTED is deployed to contain the threat before the world spirals back into chaos.