SkyDrift Infinity
Skydrift Infinity is an action-packed arcade game focusing on the experience of flying alone, and with others, in a light, quick, fast-paced style.
Vintage, Modern, Fantasy: 16 planes with four different paint jobs each ensure everyone will find their new favorite aircraft.
Six Power-ups! Capture up to two different powers in your plane’s arsenal, then collect upgrades to increase the strength of those existing powers. Strategy becomes key as you must choose which powers to keep, which ones to upgrade, and which ones to convert into Boost energy.
8-person Multiplayer: Take your friends down online in this fast and furious battle.
5 Exciting Game Modes: Power Race Mode is high-speed racing paired with power-ups; Speed Race Mode, in which players navigate the course through ring targets that increase aircraft velocity, and Survivor Mode where pilots race against the countdown clock and each other. Plus Deathmatch and Team Deathmatch on top of all of that!