Slitterhead
"Hepsini ortadan kaldırmalıyım... HEPSİNİ..."Bedensiz "Hyoki", şehrin parlak ışıkları altında kalan sokaklarda gezen, beyin yiyici "Slitterhead" avına çıkıyor.