Slots & Diapers
Welcome to the most absurd incremental clicker game! In Slots & Diapers, you manage a casino where veteran gamblers dedicated to the spin. It’s not about luck, it’s about scaling your empire and turning every 'accident' into a calculated financial victory.
Start with a classic machine and upgrade to high-velocity, industrial-grade slot machines. Every new tier brings bigger multipliers and faster cycles. Invest in better hardware to turn every single spin into a financial landslide.
Why spin yourself when you can hire the pros? Recruit a crew of veteran seniors to automate the grind. They don’t need breaks; they just need a seat and a fresh 'under-layer' of protection. Let your crew handle the clicking while you watch the numbers go up!
In this economy, everything is a resource. Your machines and seniors don't just pay out cash, they generate Liquid Assets. Don't let it go to waste! Trade your collected 'crapto-currencies' to activate powerful, limited-time boosters that supercharge your earnings!
The rarest payout of all. Hit the elusive Mega Jackpot on any machine to extract RAM (Retired Adult Memories). While cash and liquid assets keep the casino moving, RAM is the high-value data required for true evolution.
The cycle of success never ends. Reset your current casino to trigger a Reboot. By closing your casino, you can spend your harvested RAM on a massive Perma-Skill Tree. Lose your machines, keep your power, and build your next empire faster, stronger, and filthier than before.
Take your Liquid Assets to a specialized slot machine built directly inside your terminal. Risk your Assets for a chance to win all sorts of game-changing prizes and multipliers.
Overhaul your entire financial empire according to your taste. Alter the look of your senior gamblers and change your casino floor to match your exact style.
Is everything really as it seems? Look closely beneath the flashing lights and roaring jackpots. There is something deeper hidden behind the reels, waiting to be uncovered by those who keep playing.
Track and rank your Liquid Asset holdings against players worldwide. Climb the global leaderboard, flex your wealth, and secure your spot at the absolute top of the financial food chain.