Slots & Diapers
En absürt artımlı tıklama oyununa hoş geldiniz! Slots & Diapers'da, slot çevirmeye kendini adamış emektar kumarbazlarla dolu özel bir kumarhaneyi yönetirsiniz. Burada olay şans değil; imparatorluğunuzu büyütmek ve her 'kazayı' hesaplanmış bir finansal zafere dönüştürmek.
Profesyonelleri işe almak varken neden kendiniz yorulasınız ki? İşleri otomatiğe bağlamak için kıdemli yaşlılardan oluşan bir ekip kurun. Molaya ihtiyaçları yok; onlara sadece bir koltuk ve taze bir 'alt katman' koruması verin yeter. Siz rakamların yükselişini izlerken, bırakın tıklama işini ekibiniz halletsin!
En nadir ödeme türü. Gerçek evrim için gereken o çok değerli veriyi, yani RAM (Emekli Yetişkin Hatıraları)'ı çıkarmak için makinelerde o yakalanması zor Mega Jackpot'u vurun. Nakit ve likit varlıklar kumarhaneyi döndürür, ancak sizi geliştiren RAM'dir.
Başarı döngüsü asla bitmez. Kumarhanenizi sıfırlayarak bir Reboot (Yeniden Başlatma) tetikleyin. Kumarhanenizi kapatarak topladığınız RAM'leri devasa bir Kalıcı Yetenek Ağacı'nda harcayabilirsiniz. Makinelerinizi kaybedin ama gücünüzü koruyun; bir sonraki imparatorluğunuzu eskisinden daha hızlı, daha güçlü ve daha kirli inşa edin.
Likit Varlıklarınızı doğrudan terminalinizin içine yerleştirilmiş özel bir slot makinesine götürün. Oyunun kaderini değiştirecek her türlü ödülü ve çarpanı kazanma şansı için Varlıklarınızı riske atın.