SLUDGE LIFE 2
Big Mud zaginął! Zniknęła lubiana przez wszystkich rapująca żaba, a jego najlepszy ziomal, Ghost (to ty), wyruszył go szukać. SLUDGE LIFE 2 przeniesie cię do apartamentów Ciggy City – luksusowego, wielopiętrowego hotelu pełnego tajemnic, gadżetów, gagów, dziwacznych postaci i okropnej korpoarchitektury, którą możesz poprawić za pomocą farby w sprayu.
W apartamentach Ciggy City i okolicy znajdziesz sto miejsc do otagowania. Część z nich jest tak dobrze ukryta, że prawie mamy przez to wyrzuty sumienia. Znajdź je wszystkie i pomaluj – niech bezduszna korporacja GLUG dostanie za swoje.
W SLUDGE LIFE 2 jest trzy razy więcej NPC niż w pierwszej części gry. A to oznacza jeszcze więcej mieszkańców, innych taggerów, frajerów z korpo oraz innych dziwaków. Podczas zwiedzania tego naprawdę dziwnego i wspaniałego otwartego świata możesz ich wszystkich spotkać i rozmawiać z nimi.
Nowe przedmioty? Mamy je! Dzięki butom Double J możesz wykonywać podwójne skoki i biegać, a przenośna wyrzutnia wystrzeli cię wysoko w powietrze. Jest tego więcej, ale nie chcemy psuć niespodzianki. Oczywiście wszystkie przedmioty z pierwszej części wracają.
W SLUDGE LIFE 2 znajdziesz też nową muzykę – w tym pięć mistrzowskich utworów autorstwa samego Big Muda. Odkrywaj wyspę, znajdź ukryte oryginalne taśmy i niech z twoich słuchawek popłyną świeże bity i rymy od najbardziej ziemnowodnego rapera w grze.