SMITE 2
Become a god and wage war in SMITE 2, the free-to-play Unreal Engine 5-powered sequel to the legendary third-person action MOBA. If you love challenging competition, intense action, ability-driven third-person combat, rewarding teamwork, or godly mythology, you’ll see why 40+ million players love SMITE.
Choose your God from across mythology and wield unique abilities. Hurl bolts of lightning as Zeus, or master the arcane powers of death as Anubis.
Combat that feels like your favorite hero shooter combined with deep strategy. Feel the impact of every shot, sneak up on enemies, and combo abilities with teammates to beat the enemy.
More than 40 million players have enjoyed SMITE. Now the next generation of action MOBA begins, with immersive visuals powered by Unreal Engine 5, more impactful combat, and new creative gameplay options like playstyle-redefining Aspects to shape the game in your own way.
SMITE 2 is the easiest MOBA to start playing, with features like auto-build and auto-level so you focus on fighting. But the full depth of MOBA gameplay awaits, letting you find your own path to victory across item building, map control, tactical brilliance, or simply outplaying your foes. Compete in a variety of game modes with the right complexity for your mood: The deathmatch-like 5v5 Arena mode, 3v3 single-lane Joust, 5v5 random character Assault, the classic 5v5 three-lane Conquest, and Ranked Conquest, where you’ll climb the leaderboards and become a true god in the SMITE 2 community.