SMITE 2 Lüks Kurucu Sürümü
Lüks Kurucu Sürümü, yeni Nesiller Arası Karanlık Cilve Neith görünümü ve Alfa çıkışında bulunan 11 tanrının Yükseliş Biletleri ile çok daha fazla destansı içerik sağlar.