Grundlæggerpakke til SMITE 2
Bliv en primær gud i efterfølgeren til det legendariske action-MOBA i tredje person, drevet af Unreal Engine 5.
Spil som guder fra forskellige mytologier og brug unikke guddommelige evner. Kast lynild som Zeus, behersk dødens magi som Anubis, eller stik dine fjender i ryggen som Loke – valget er dit med grundlæggerpakken fra SMITE 2.