Pek Edisi Pengasas SMITE 2
Main sebagai Dewa daripada pelbagai mitologi dan gunakan kebolehan kedewaan yang unik. Lemparkan panahan kilat sebagai Zeus, kuasai ilmu ghaib kematian sebagai Anubis, atau tikam musuh dari belakang sebagai Loki – pilihan di tangan anda dengan Edisi Pengasas SMITE 2.