SMITE 2 Kurucu Sürümü
Gücünü Unreal Engine 5'ten alan, efsanevi üçüncü şahıs MOBA yapımının devam oyununda Heybetli Kuruculardan biri ol.
Çeşitli mitolojilerin tanrıları olarak oyna ve benzersiz kudretli yetenekler kullan. Zeus ile şimşek fırlat, Anubis ile kadim güçlerde ustalaş veya Loki ile düşmanlarını sırtlarından bıçakla. SMITE 2 Kurucu Sürümü ile seçim senin.