Edycja Założycielska SMITE 2
Zostań Założycielem w tej opartej na silniku Unreal Engine 5 kontynuacji legendarnej trzecioosobowej gry akcji MOBA.
Graj jako bóstwa z całej mitologii i władaj unikalnymi boskimi zdolnościami. Ciskaj piorunami jako Zeus, opanuj tajemne moce śmierci jako Anubis lub atakuj swoich wrogów z zaskoczenia jako Loki – w Edycji Założycielskiej SMITE 2 wybór należy do Ciebie.