Pek Edisi Pengasas Ultimate SMITE 2
Edisi Pengasas Ultimate ialah pengalaman SMITE yang paling hebat, dengan lebih banyak kandungan kudus, termasuk Skin Tier 5 Cross-Gen The Fallen Zeus yang serba baharu. Lepaskan kuasa Zeus seperti belum pernah terjadi sebelum ini sambil anda berubah dan melangkaui batas dengan Skin T5 pertama SMITE 2.