Edycja Założycielska Ultimate SMITE 2
Edycja Założycielska Ultimate zapewnia najlepsze wrażenia z gry w SMITE, oferując jeszcze więcej boskiej zawartości, w tym zupełnie nową międzygeneracyjną skórkę „Upadły Zeus” 5. stopnia. Poczuj moc Zeusa jak nigdy dotąd, przechodząc przemianę i przekraczając wszelkie granice dzięki pierwszej skórce 5. stopnia w SMITE 2.