SMITE 2
Efsanevi üçüncü şahıs aksiyon MOBA oyununun devamı olan ve gücünü Unreal Engine 5'ten alan oynaması ücretsiz SMITE 2'de kudretli bir varlığa dönüş. Aksiyonu, beceri odaklı üçüncü şahıs bakış açılı çarpışmaları, takım oyununu ve mitolojiyi seviyorsan 40 milyondan fazla oyuncunun neden SMITE'ı sevdiğini göreceksin.
Çeşitli mitolojiler arasından tanrını seç ve benzersiz yetenekler kuşan. Zeus ile şimşek fırlat veya Anubis ile kadim güçlerde ustalaş.
40 milyondan fazla oyuncu SMITE'ı keyifle oynadı. Aksiyon MOBA oyununun yeni nesil versiyonu Unreal Engine 5'in nefes kesen görselleri, daha etkili çarpışmalar ve oyunu kendince şekillendirebilmen için oyun tarzını yeniden tanımlayan Aspect'ler gibi yeni yaratıcı oynanış seçenekleriyle geliyor.
SMITE 2, çarpışmaya daha fazla odaklanmana yardımcı olacak otomatik dizilim ve otomatik seviye atlama gibi özelliklerle oynamaya başlaması en kolay MOBA oyunudur. Ancak MOBA oynanışının derinliğinden yoksun değildir. Zafere giden yolda eşya dizilimleri, harita kontrolü, taktiksel zekâ ve düşmanları alt edebilme becerisi senin elindedir. Moduna en uygun karmaşıklıkta çeşitli oyun modlarında mücadele et: Ölüm maçı tarzındaki 5'e 5 Arena modu, 3'e 3 tek koridorlu Joust, 5'e 5 rasgele karakterli Assault, klasik 5'e 5 üç koridorlu Conquest ve sıralamalarda yükselip SMITE 2 topluluğunda gerçekten kudretli bir varlığa dönüşebileceğin Dereceli Conquest.