Snap & Grab
Nifty Nevada is the world's most famous fashion photographer. She’s also the mysterious mastermind behind the world's most brazen unsolved heists. What’s her secret? Her loyal crew of henchmen keep her from ever lifting a beautiful, important finger!
As Nifty, you'll travel to exclusive and exotic locations, using your fashion photographer skills to take pictures of anything and everything you want to steal - as well as any complications or threats in the way.
Then, instead of committing any crimes yourself, assemble your photos to plan the perfect heist for your crew to execute! They are going to do a great job. Your plans won't cause complete chaos or have any problems. Don't worry about it!
Take photos of threats, opportunities, and treasures in the world's most fashionably exclusive locations, then use those photos to assemble a perfect heist for your crew of talented henchmen.
Visit exotic locales - Kyoto's glamorous fashion train, the ever luxurious Artquarium, Cairo's famous Disappearing Ice Hotel - all open for you to explore and rob blind.
Experience a love story for the ages! Detective Rio Rivers has bet her career on the capture of the elusive mastermind behind this string of wild burglaries. Will the famous photographer stay one step ahead of the bumbling INTERPOL detective, or will her next heist be one step too far?
Turn your luxury apartment into your own personal museum with the items your crew steals! Decorate with your choice of stolen paintings, statues, pets, and robot butlers. You know, rich people stuff. Everyone is going to be so jealous of your cool things.