Sniper Ghost Warrior Contracts 2
SGW Contracts 2, Ortadoğu'da geçen modern bir savaş-nişancı oyunu. Raven adlı bir keskin nişancı olarak bir dizi hedefe karşı suikastler gerçekleştiriyorsun. 1000 metreyi aşan çok uzak mesafelerden atışlar gerektiren bu oyun, türünün en zorlusu.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2, 1000 metreyi aşan mesafelerden gerçekleştirilecek suikast görevleri ile zaten çok beğenilen seride çıtayı daha da yükseltiyor. Günümüz Ortadoğu bölgesinde geçen tek oyuncu görevlerinde, düşman hattının gerisinde heyecan ve gerilim yüklü bir taktik maharebe seni bekliyor.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2, seride ilk kez olarak 1000 metreyi aşan mesafelerdeki hedefler ile oyuncuların önüne yüksek beceri, odaklanma ve nişan hassasiyeti gerektiren zorlu görevler koyuyor.
Büyük beğeni toplayan orijinal oyunu da geliştiren stüdyonun ürünü olan Contracts 2, kendi sınırlarını zorlayarak hiper gerçekçi bir keskin nişancı deneyimini sunuyor. Gerçeğini aratmayan çok çeşitli silah ve techizat, muhteşem ayrıntılarla bezeli bir oyun dünyası ve bugüne kadarki en gerçekçi hedefler seni bekliyor.
Contracts 2'nin optimize edilmiş grafikler, iyileştirilen kare hızı ve geliştirilen oyun motoru ile sunduğu muhteşem görsellik serinin kendi çıtasını daha da yükseltiyor. Sinematik mermi kamerası ile gerçekçi suikastler ultra gerçekçi detaylarla bezeli bir görselliğe kavuşuyor.