Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Arsenal Edition
In addition to the incredible Sniper Ghost Warrior Contracts 2 campaign, this collection also features the game's Arsenal DLC pack, which includes additional weapons to customise your loadout.
The Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Arsenal Pack gives Ghost Warriors the best choice of deadly arms to take down their targets with this ultimate collection.