Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Zestaw broni
Gra Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Zestaw broni zawiera podstawową grę wraz z pełnym pakietem zawierający 15 rodzajów broni, w tym dodatkową broń palną, w tym karabiny, pistolety i inne.