Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Arsenal Edition
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Arsenal Edition, ana oyun ile birlikte Arsenal Pack’in ek tüfekler, tabancalar ve daha fazlası bulunan 15 silahlık tam setini içermektedir.