Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Legendary Edition
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 efsanevi sürümünde toplam 15 ek silah ve 45'i aşkın silah kaplaması bulunan Skins ve Arsenal DLC paketlerinin ikisini de içermektedir.