Snowbreak:Containment Zone
The new 3D Waifu Sci-Fi RPG Shooter is here! Aim at fate, fight by our side! Clear the specified stage to claim an Orange-Tier Operative!
Snowbreak: Containment Zone is a 3D Waifu sci-fi RPG-shooter powered by the Unreal Engine 4 that offers a next-gen, cross-platform gaming experience, sharing your progress across all of your devices.
The Descent of the Titans turned a once-vibrant city into the devastated wasteland of Containment Zone Aleph. As the Adjutant of Heimdall Force, bravely undertake missions alongside Manifestations with the powers of gods and unique personalities, seeking to bring this bitter winter to an end...
Snowbreak's weaponry injects realism into a sci-fi setting, with designs closely simulating future firearms technology. This combines with the otherworldly, RPG-like skill mechanic to create a refreshing combat experience.
The Descent of the Titans completely changed the world, and the battlefield. Feel the thrill of battling giants in this dystopian future!
Spend time with your Heimdall Force companions in the Base system. Decorate, chat, and give gifts to grow closer!