Snowmen
A fairy tale like horror game where you must escape a snowy environment by collecting unusual ingredients and avoiding otherworldly dangers!
INTERACT with the environment and its strange, yet familiar looking inhabitants to retrieve useful information!
A fairy tale like short horror game where you get kicked out of your HOME for being very naughty!
You prepare for a journey to start a new life after the unfair and irresponsible treatment you witnessed!
That time is already behind you and so is your PATH ahead, as you are already lost.
Even the good old stories about the kind gift bringer seem to be all lies and can't be trusted either.