Snowmen Demo
Escape this infinite snowy realm full of grotesque snowmen by exploring and collecting the ingredients your captor demands in this short fairy tale like xmas horror game!
A fairy tale like horror game where you must escape a snowy environment by collecting unusual ingredients and avoiding otherworldly dangers!
A fairy tale like short horror game where you get kicked out of your HOME for being very naughty!
You prepare for a journey to start a new life after the unfair and irresponsible treatment you witnessed!
That time is already behind you and so is your PATH ahead, as you are already lost.
Even the good old stories about the kind gift bringer seem to be all lies and can't be trusted either.