Sockventure
In this challenging 2D platformer game, play as a Superhero and help the Kid to find all the missing socks inside the cursed washing machine. Sockventure has stunning colorful graphics, hand-crafted levels, tight controls and fun ever-changing gameplay.
Sockventure is a story about a kid whose favorite sock gets eaten by a cursed washing machine. Kid needs immediate help and calls superhero to the rescue and the adventure begins. Make your way through the dangerous levels to find the missing sock inside the washing machine!
Beat over 200 levels of hardcore platforming, get new skills such as wall jumping, dashing and stomping and bring the socks back safely. Unlock Dark Chapters, collect Coins, beat Challenges and find the missing Socks.