Sokobond
Sokobond is an elegantly designed puzzle game about chemistry. It's logical, minimalist, and beautiful - crafted with love and science by a team of expert puzzle designers.
“Forget chemistry: it takes alchemy to produce a puzzle game as refined and smart as this.”
“This is a game about the beauty of science, and most puzzle games can learn from its findings.”
Sokobond is an elegantly designed puzzle game about chemistry. It's logical, minimalist, and beautiful - crafted with love and science.