Sol Cesto
In Sol Cesto, your goal is to descend through the levels of a randomly generated underground world, diving ever deeper in search of the sun, lost for countless years. On the combat grid, choose one of four rows to move into. You'll then land randomly on one of the four tiles in that row: will it be a monster that harms you? A chest full of gold? Or perhaps a deadly poison trap? Anything can happen...