Sol Cesto
Celem gry Sol Cesto jest dotarcie do ostatniego poziomu wygenerowanych podziemi, aby odnaleźć dawno utracone słońce. Każdy poziom składa się z 4 pomieszczeń, do których można wejść jednym kliknięciem. Pomieszczenia można wybierać dowolnie, ale kolejne lokalizacje są tworzone losowo. Może trafisz na wroga, który cię zrani, może na skrzynię pełną złota, a może jakąś tajemnicę... Wszystko jest możliwe.