Solvimus
Solvimus to kooperacyjna gra logiczna dla dwóch graczy zaprojektowana dla najlepszych przyjaciół, brawurowych duetów i toksycznych znajomych. Odwiedź eleganckie i chaotyczne laboratoria Inicjatywy I.N.T.E.L.L.I.G.E.N.C.E. (Instytut Neurologicznych Testów Eminentnej Logiki, Intuicji, Geniuszu, Elokwencji, Narcyzmu, Charyzmy, Jaźni i Animuszu) – podejrzanie obsesyjnej na punkcie akronimów organizacji, której pasją jest poddawać próbom umysły… i przyjaźnie.
Nie jest to zwykła gra logiczna, a ponad 10-godzinny test przyjaźni. Wypełnia go 30 misternie zaprojektowanych, wymagających współpracy łamigłówek rozgrywających się na pięciu arcytrudnych trasach. Czy to przechodząc labirynty logiczne, czy manipulując czasem, czy też krzycząc do mikrofonu: „COŚ TY NAROBIŁ(A)?”, każda chwila wymaga komunikacji, koordynacji, a może i krótkiej sesji terapeutycznej.
Solvimus to gra kooperacyjna wyłącznie dla dwóch graczy. Każda łamigłówka jest z założenia zaprojektowana pod rozwiązywanie problemów przez dwa mózgi, z dwóch perspektyw. Samemu jest się bezużytecznym. Razem nic was nie powstrzyma. No chyba że utkniecie w martwym punkcie.
Sprawnie rozwiązuj łamigłówki i wspinaj się w światowym rankingu gry Solvimus. Czy jesteście jak dobrze naoliwiona maszyna logiczna? A może po prostu macie farta?
W grze Solvimus kryje się tajemnicze poszukiwania easter eggu. Rozwiąż zagadki, odkryj sekrety i odblokuj złotą nagrodę.