Solvimus
Solvimus; en iyi arkadaşlar, cesur ikililer ve ezeli rakipler için yapılmış iki kişilik bir işbirliği-bulmaca oyunudur. I.N.T.E.L.L.I.G.E.N.C.E.'ın şık ama kaotik laboratuvarlarına adım at. (I.N.T.E.L.L.I.G.E.N.C.E.'ın açılımı: Olağanüstü Mantık, Görünüm, Sezgi, Deha, Hitabet, Narsisizm, Karizma ve İfade için Nörolojik Test Enstitüsü) İnisiyatifi. Kısaltmalara fazlasıyla takıntılı ve hem akılları hem de... Dostlukları sınamaya meraklı bir kuruluş.
Bu sadece bir bulmaca oyunu değil, 10 saatten uzun süren bir arkadaşlık testi! Beş zorlu parkura yayılmış, işbirliğiyle çözülmesi gereken 30 karmaşık bulmaca seni bekliyor. İster lazer mantık labirentlerini çöz ister zamanı bükmeyi öğren ister kulaklığa "BUNU NİYE YAPTIN?" diye bağır. Her saniye iletişim, koordinasyon ve biraz da terapi istiyor.
Solvimus tamamen iki oyunculu, eşli oynanışa sahip bir oyundur. Her bulmaca, iki beyin ve iki bakış açısına uygun şekilde tasarlanmıştır. Tek başına bir işe yaramazsın. Ancak omuz omuza verince sizi hiçbir engel durduramaz. Gerçi belki de... Durdurur.
Bulmacaları verimli biçimde çöz, Solvimus'un küresel lider tablosunda yüksel. Sen ve partnerin kusursuz işleyen bir mantık makinesi misiniz yoksa... Yalnızca şanslı mısınız?
Solvimus'un içinde gönderme ve sürprizlerle dolu gizemli bir hazine avı saklı. Bilmeceleri çöz, sırları bul ve altın ödülün kilidini aç.