Sonic Frontiers
W najnowszej obłędnie szybkiej przygodzie Sonica spotkają się… różne światy! Poszukujący zaginionych Szmaragdów Chaosu Sonic rozbija się na starożytnej wyspie pełnej niezwykłych istot. Walcz z hordami potężnych wrogów, poznając zadziwiający świat pełen akcji, przygód i tajemnic. Wbiegnij na nowe wyżyny i poczuj dreszcz szybkiej gry platformowej z otwartymi poziomami, pędząc przez pięć wielkich wysp Starfall Islands. Skocz w wir przygody, opanuj moc Starożytnych i spróbuj powstrzymać nowych, tajemniczych wrogów. Odkryj nowy etap ewolucji gier z serii Sonic!
Odkrywaj rozrzucone po wyspach portale i wkraczaj do cyberprzestrzeni, aby przechodzić wyjątkowe poziomy 3D z prędkościami Sonica i wystawiać swoje umiejętności na próbę podczas wyzwań.
Starfall Islands zamieszkują dziwne istoty, których Sonic nigdy jeszcze nie spotkał. Użyj zupełnie nowego systemu walki i ulepszeń drzewka umiejętności, aby prowadzić strategiczną walkę – łącząc ruchy takie jak uniki, parowanie, kontrataki, komba i nową umiejętność cyberokrąg – i pokonać tajemniczych wrogów oraz olbrzymich tytanów.
Wciel się w Sonica i zacznij odkrywać sekrety pozostałości starożytnej cywilizacji nękanej przez hordy robotów. Mając do dyspozycji tylko garstkę pytań i prowadzący cię tajemniczy głos, uratuj przyjaciół i enigmatycznych mieszkańców Starfall Islands przed kolosalnym, mechanicznym zagrożeniem.