Sonic Origins Plus Edition
Sonic Origins Plus features the four beloved classic titles in Sonic Origins – Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD with remastered visuals, bonus characters, added modes, challenges, behind-the-scenes content and more.
This bundle also includes 12 Sonic Game Gear titles, previously released add-on content, playable Knuckles in Sonic CD, and for the first time ever, Amy Rose as a playable character in Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD! With more content than ever before, this is the definitive way to experience these classic games!
Explore 4 classic remastered Sonic titles – Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD in high-definition, with all-new opening and ending animations for each title!
Spin Dash your way through numerous zones in Classic mode with the game’s original resolution and limited lives, or the new Anniversary Mode with unlimited lives in revamped widescreen HD.
Complete missions and unlock Mirror Mode, new stages, challenges, behind-the-scenes content, a music player, animated shorts, special stages, and more!
Sonic Origins Plus includes the Classic Music Pack and Premium Fun Pack, which contain Extreme Missions, Mirror Mode, additional screen borders, new character animations in menus, added music from other Sonic titles, and more!