Sonic Racing: CrossWorlds – wersja demonstracyjna
W wersji demonstracyjnej gry Sonic Racing: CrossWorlds wypróbuj 4 postacie, 8 torów (3 główne i 5 CrossWorlds), 15 różnych maszyn i 20 gadżetów do personalizacji stylu gry. Przetestuj tryby Grand Prix i jazda na czas oraz odkryj garaż, w którym możesz personalizować swoją maszynę.