Sonic Racing: CrossWorlds - Demo
Sonic Racing: CrossWorlds – Demo sürümünde 4 karakter, 8 pist (3 ana pist + 5 CrossWorlds), 15 farklı Makineyi deneyin ve 20 Ekipman ile oyun stilinizi özelleştirin. Grand Prix ve Zamana Karşı modlarını deneyin, Garaj'ı keşfederek aracınızı kişiselleştirin.