Sonic Racing: CrossWorlds Digital Deluxe Edition
Ścigaj się po 24 torach i teleportuj się do 15 CrossWorlds za pomocą Ringów podróży – ta unikalna mechanika przenosi kultowe postacie z uniwersów Sonica i SEGA do innych wymiarów. Niech nieobliczalność stanie się twoim sojusznikiem, gdy będziesz przeobrażać każdy wyścig!
Wybierz spośród 23 kultowych postaci z uniwersum Sonica – to największa kolekcja ze wszystkich gier wyścigowych z serii!
Mieszaj i łącz 45 oryginalnych pojazdów oraz 70 różnych gadżetów, aby mieć najlepsze asy w rękawie, zdobywać kolejne poziomy dla swojej bryki i stworzyć maszynę, która odpowiada twojemu stylowi jazdy.