Sonic Racing Crossworlds
Ścigaj się po lądzie i morzu, w powietrzu, czasie i przestrzeni w grze Sonic Racing: CrossWorlds! Korzystaj z Ringów podróży i teleportuj się do innych wymiarów, gdzie na każdym rogu czeka na ciebie coś nowego.
Ścigaj się po 24 torach i teleportuj się do 15 CrossWorlds za pomocą Ringów podróży – ta unikalna mechanika przenosi kultowe postacie z uniwersów Sonica i SEGA do innych wymiarów. Niech nieobliczalność stanie się twoim sojusznikiem, gdy będziesz przeobrażać każdy wyścig!
Wybierz spośród 23 kultowych postaci z uniwersum Sonica – to największa kolekcja ze wszystkich gier wyścigowych z serii!
Mieszaj i łącz 45 oryginalnych pojazdów oraz 70 różnych gadżetów, aby mieć najlepsze asy w rękawie, zdobywać kolejne poziomy dla swojej bryki i stworzyć maszynę, która odpowiada twojemu stylowi jazdy.
Weź górę nad rywalami za pomocą 23 różnych przedmiotów. Wśród nich znajdziesz nie tylko powracających ulubieńców, ale i zupełnie nowe przedmioty, takie jak monster truck!
Zbierz znajomych, by zagrać w trybie podzielonego ekranu w Grand Prix i w nowym trybie wieloosobowym – Parku Wyścigowym, rywalizuj ze społecznością z całego świata w rozgrywkach online dla maks. 12 graczy w światowych zawodach lub sprawdź swoje umiejętności w jeździe na czas.