Soulstice: Deluxe Edition
The balance of the Holy Kingdom of Keidas is compromised when powerful, feral beings known as “Wraiths” invade from the other side of the Veil. Wraiths corrupt their victims and can even possess their bodies, turning into unstoppable, vile beings that prey upon the living. The Chimera, hybrid warriors born of the union of two souls, are the only ones who can protect humankind.
Manage sisters Briar and Lute simultaneously. Master melee attacks and combos as Briar and take control of the battlefield with otherworldly abilities as Lute. Combine their strengths to unlock powerful, transformational abilities and tap into their true potential as Chimera.
A Tear in the Sky has opened above the once-holy city of Ilden. As Briar and Lute fight to reach the Tear, they’ll face challenging puzzles and unveil secrets of the Order while their surroundings become more hostile and twisted.
A vile mix of Wraiths, Corrupted and Possessed, have poured into the world from beyond the Veil. Utilize Lute’s unique auras to expose or weaken these creatures and adapt to a flow of battle that never feels the same.
Through a dark story filled with sisterly love and sacrifice, Briar and Lute discover the truth about themselves and their Chimera powers while working together and staying true to their unbreakable bond.