Soulstice: Deluxe Edition
"Tayf" denilen güçlü ve vahşi yaratıklar Perde'nin diğer tarafından gelip istila ederek bu dünyanın sakinlerini tehdit etmeye başlayınca Kutsal Keidas Krallığı'nın dengesi alt üst oldu. Tayflar kurbanlarını yozlaştırır ve hatta vücutlarını ele geçirerek onları sıradan insanları avlayan durdurulamaz canavarlara dönüştürür. İki ruhun bir araya gelmesi sonucu ortaya çıkan savaşçılar olan "Kimeralar" ise insanlığın tek umudu.
İki karakteri de aynı anda kontrol et. Briar yakın saldırılar ve kombolarda uzmanlaşırken Lute ise öbür dünyadan gelen becerileri sayesinde savaş meydanına hükmediyor. Etkili dönüşümlerin kilidini açmak ve kız kardeşlerin Kimera olarak gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmak için ikisinin güçlerini birleştir.
Ilden şehrinin semalarında bir yarık açıldı. Briar ve Lute buraya yaklaştıkça ve Yoldaşlık'ın sırlarını açığa çıkardıkça bulundukları ortam daha da tehditkâr ve zorlu bir hal alıyor.
Kardeş sevgisi ve fedakarlıkla dolu karanlık bir hikâyede Briar ve Lute kendileri ve Kimera güçleri hakkındaki gerçeği keşfedecekler ama aralarındaki bu kopmaz bağa sadık kalmak için işbirliği yapmak zorundalar.