Odkryj wydarzenia dziejące się na dzień przed South Park: The Fractured But Whole. Twórcy South Park, Trey Parker i Matt Stone mają dla ciebie epicką wyprawę. Wreszcie znajdziesz kolegów!Przemierzaj ulice nękanego przestępczością miasteczka South Park razem z Szopem i Przyjaciółmi — oddaną grupą bohaterów stworzoną przez Erica Cartmana, znanego także jako Szop. Dołącz do Mysteriona, Narzędnika, Człowieka Latawca i wielu innych, aby walczyć z siłami zła, podczas gdy Szop będzie dokładał starań, by jego zespół superbohaterów zyskał podziw i uwielbienie na wieki.