South Park: The Fractured but Whole'un bir gün öncesinde geçen olayları keşfet! South Park'ın yaratıcıları Trey Parker ve Matt Stone'dan muhteşem epik bir macera.Coon olarak da bilinen Eric Cartman'ın kurduğu, kendilerini suçla savaşmaya adamış Coon ve Arkadaşları ile South Park'ın suç dolu tekinsiz mahallelerine dalın. Coon, ekibini tarihin en sevilen süper kahramanları haline getirmeye çalışırken kötülüğün güçleriyle savaşan Mysterion, Toolshed, Human Kite ve birçok başka kahramana katılın.