Discover the lost Stick of Truth and earn your place at the side of Stan, Kyle, Cartman and Kenny as their new friend in a hilarious and outrageous RPG adventure.
Written and voiced by Trey Parker and Matt Stone, The Stick of Truth brings their unique brand of humor to video gaming.
Insert yourself into South Park with something like a billion character, clothing combinations.