Space Accident
Yıl 2119. Uzay tarihinde bir dönüm noktası başladı. Güneş sistemindeki nesnelerin sömürgeci gelişiminin başladığı an. Devletler, henüz keşfedilmemiş uzay bölgelerinde güç kurmak için hızla projelerini geliştirmeye ve uygulamaya başladılar. Bu tür görevlerden biri, hedefi Jüpiter'in uydusu Callisto olan "CCM-1" (Callisto Kolonizasyon Görevi) seferiydi.
Bu oyunda, sadece zor bulmacaları çözmek ve hikayeyi keşfetmek zorunda değilsiniz, aynı zamanda daha ileri gitmenizi sağlayacak oyun mekaniğinin inceliklerini de bulmak zorundasınız. Detaylara dikkat edin!