Space Accident: Complete Edition
Your hero is an engineer of the Zeus-M700 spacecraft, sent on an expedition to the satellite of Jupiter. Dive into the ultimate adventure with the Complete Edition, featuring both PC and immersive VR versions. Play both versions and get the most enjoyment from the gameplay.
With the Complete Edition, you can experience the full range of emotions the game has to offer on both platforms. Enjoy the game both on PC and in VR, you'll find plenty of exciting content in each version!