Space Accident: Complete Edition
Kahramanınız, Jüpiter'in uydusuna bir keşif gezisine gönderilen Zeus-M700 uzay aracının mühendisidir. Hem PC hem de sürükleyici VR sürümlerini içeren Complete Edition ile nihai maceraya dalın. Her iki sürümü de oynayın ve oyundan en yüksek keyfi alın.