Space Explore
Experience how Spacecraft’s lift-off into orbit. Join the crew on space shuttle missions and assist in the servicing of the space station. Take a trip into orbit and experience The Earth from above. Encounter life on board the space station, learn how to move in zero-gravity and participate in space walks. Take control of the shuttle in an accurate physics based landing simulation.