Space Explore Demo
Zobacz, jak statek kosmiczny wznosi się na orbitę. Dołącz do załogi podczas misji wahadłowców kosmicznych i pomagaj w obsłudze stacji kosmicznej. Wybierz się na orbitę i poznaj Ziemię z góry. Spotkaj życie na pokładzie stacji kosmicznej, naucz się poruszać w stanie nieważkości i weź udział w spacerach kosmicznych. Przejmij kontrolę nad promem w dokładnej symulacji lądowania opartej na fizyce.