Space Grunts: Chrono Shard
Kuasai masa. Hentikan Ooze. Atasi jangkitan galaksi dalam permainan roguelike berasaskan giliran yang pantas ini. Gunakan Chrono Shard anda untuk menggelung garis masa, meninggalkan kelengkapan dan naik taraf untuk larian masa depan. Hasilkan senjata anda, evolusikan kemahiran menjadi sub-kelas elit, dan tukarkan kematian menjadi kelebihan.
Bentuk gaya permainan anda. Labur dalam tiga jenis kemahiran teras untuk membuka sub-kelas khusus. Sama ada anda menjadi seorang Sniper, Assassin, Hitman, Hardened, Elite, Engineer, Gadget, Gearhead, atau Veteran, binaan anda menentukan kelebihan anda.
Navigasi stesen angkasa dan pangkalan bulan yang dijana secara prosedural di mana setiap misi adalah susun atur baharu dengan sektor misteri dan kejutan maut. Gelungkan garis masa, evolusikan grunt anda, dan hentikan Ooze—walau apa jua kosnya.