SpaceSlog
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Build your spaceship, manage your crew, and explore the cosmos whilst trying to keep your crew alive and your ship fully functioning.
Your colony ship is destroyed. Your mission has failed and with it, humanity's final hope is lost to the dark, cold void. But somewhere, deep within the universe, drifts a barely functioning life pod. Alone, hungry, and lost in space, you command a motley crew of ragged survivors. To survive, you must explore the cosmos and guide them to safety.