SpellForce 3: Soul Harvest
Trzy lata po wojnie ze Światłem Cnoty Nortander stoi u progu nowej ery. Podjudzanemu do nienawiści królestwu krasnoludów grozi wojna domowa, a kult mrocznych elfów z niewiadomych powodów gromadzi ludzkie dusze.